eemmee-01

Alla inlägg under januari 2013

Av Emme - 19 januari 2013 08:27

Godmorgon bloggen!!

Jag har precis vacknat så jag är lite trött.

Igår va jag på hockey Tyringe mot Osby.

Tyringe vann som vanigt.

En i tyringelaget har vi haft som vikare numer 10   

Det blev några skador men dom va ng inte så farliga.

Hejdå!!

Av Emme - 17 januari 2013 17:09

  Är med dom två bästa.

Tilda och smilla dom är bara bäst.

Vi sitter och pratar om en massa killar.

Vi har jätte roligt.

Vi åt precis tacos och det va jätte jätte gott.

Tildas kille gjrde precis slut idag så hon är lite ledsen    

Hon och jag skle egentligen gå på dubbeldate med vårra killar men det blev inte

som tänkt

Av Emme - 16 januari 2013 07:36

HEJ!!

Igår tog jag en spruta och det gjorde ont   

Efter vi hade taggit sprutan fick vi fika  

Vi fick kakor och saft.

Jag kunde knappst sova i natt så ont jag hade  

Jag kan röra den men om ja sträcker den rackt upp

så får jag ont.

Jag ska snart gå till skolan.

Vår första lektion är gympa.

Vi har det på tyrs hov.

Jag börjar klockan fem i halv nio.

Jag har inget mer att säga hejdå!!  

Av Emme - 14 januari 2013 18:06

  
TJA TJA BLOGGEN!!

idag har jag varit med ida vi går i samma klass.

Vi har inte gjort så mycket det enda vi har gjort är

läxor,ätit och varit på biblioteket.

Måste dra hejdå   


Av Emme - 12 januari 2013 10:43

Godmorgon!

Jag är jätte trött jag gick och la mig vid elva och vackna halv 10.

Jag vill bara gå och lägga mig men jag vill endå vara vacken.

Det är svårt att välja.

Jag vet inte vad jag ska göra idag.

Jag kanske  ska till ett par kompisar men det kanske inte går.

Jag tror jag ska villa lite innan jag ska ditt kasnke.

Hejdå!!

Av Emme - 11 januari 2013 14:31

Jag ch min bästis tycker jätte mycket om 1D det ska ingen annan retta oss

för att vi älskar dom.

Alla som rettas sluta göra det snälla det är jätte elakt.

Jag har inte sagt att ni som inte tycker om 1D att ni måste

men ni ska endå inte rettas. 

Det finns jätte många i min klass specielt tjejer och det finns en eller

två killar som gillar 1D.

Det finns många fler.

SLUTA!!!!!   

Av Emme - 10 januari 2013 15:47

Jag tycker jätte mycket om drama men vår drama lärare blev sjuk:(

Hon är sjuk nästan hela tiden ibland kan man undra om hn skolkar från sitt jobb

eller vad man ska säga.

Vi ska ta en spruta på tisdag

Alla tjejer ska ta den mott livmoderhalscanser.

Jag tycker att canser blir bara värre och värre till slut har alla canser.

hejdå!  

Av Emme - 10 januari 2013 07:50

TJAAAA!!

Idag är det jo skola och jag ska u ditt såklart.

Jag har inte gjort så mycket mer än att jag har sovit,gisk upp

ur min säng,ätit frukost,kläde på mig,borstade tänderna,sminka mig

och mm.

Jag har på mig ett par svarta jeans och een svart och rosa linne.

Jag har drama i skolan idag och det är jätte roligt.(IBLAND)

Jag har inte jätte mycket att säga.....JO nu kom jag på något

jag gick upp halv sju och somnade om så jag gick upp tjugo i sju.

Jag ska gå till draman nu hejdå!!

Presentation

hejhej det är jag som är emelie, o i min blogg kommer du hitta en massa roliga o konstiga saker, läs och njut :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards