eemmee-01

Alla inlägg under mars 2013

Av Emme - 22 mars 2013 19:38

Hej!!

Jag har sååå tråkigt.

Jag har inget att göra så jag tänkte skriva lite här.

Idag har jag varit och kollat på min bästis Tilda när hon är med i is-showen.

Hon va jätte duktig och jag och två-tre andra kompisar höll upp två bilder

där det stod TILDA DU ÄGER!

När hon sen såg det blev hon sur och hon skämdes  

Jag är sååååå snäll!!

Just nu sitter jag vid matbordet och pratar lite frö vi har gäster.

Det är några kompisar.

Vi har pasat deras barn.

Den ena är 5 den andra är 2 ½.

Den minsta är jobbig men rolig.

På lördag ska jag också kolla på is-showen och imorgon ska jag kanske kolla

på när en kompis brottas.

Nu måste jag gå HEJDÅ//// PUSS & KRAM  

Av Emme - 16 mars 2013 08:20

  HEJSAN!!

Jag tänkte berätta vad jag ska göra nu i helgen.

Vi börjar med idag.

Idag ska jag åka till hässleholm och handla lite saker på lindex,tiger och sånt.

Efter det vid två ska jag kolla på ROBIN STJERNBERG

Jag längtar som bara den.

Antingen idag eller imorgon ska jag doppa mitt hår i blont  

På söndag har jag inte betsämt något en men det blir nog att vara

med kompisar och sen lite hockey.

Jag har inte skrivit på länge jag vet det är för att min data är

på data som sagt och vi har mycket läxor.

Jag hatar dom flesta läxorna.

Vi har fåt en ny läxa som heter Hemlig Läxa.

Det är att fröken ska börja på en saga sen fårtsätter vi på den.

Det ska max vara 2-4 sidor.

Vi har fått en bok som vi skriver dom i.

Innan hade vi veckans ord och där skulle vi först skriva meningar

med bestämda ord.

Det va  olika ord.

Sen skulle vi träna på dom orden och visa ord har man aldrig hört förut så

det var lite svårt att skriva meningar.

Men nu har vi en roligare läxa.

Vi har typ 8-9 läxor eller något sånt.

Men vet ni vad JAG LÄNGTAR TILLS JAG SKA TRÄFFA ROBIN STJERNBERG.

Just ni sitter jag i soffan med min syrra och har nästan precis vacknat.

Mina lata föreldrar sover fårtfarande.

Men nu måste jag gå HEJDÅ/// PUSS & KRAM    

Av Emme - 10 mars 2013 11:30

  Hej bloggen!!

Idag är det en dag som man latttttaaaarrrrrrr sig på  

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att kollat på

tv,spelat på mobilen,ätit frukost och kollat på breaking dawn part 2.

Den är as bra.

Twilight filmerna är mina favorit filmer.

Just nu sitter jag vid datan och har tråkigt.

I fredags när jag var på hockey så slog jag mig i huvodet i en stålpe.

Jag var där med några stycken och jag ska ditt ikväll med  

Nu måste jag gå och håååållllaaa kolllll på min maaaatttttt!!!!!

Hejdå// Puss  & Kram   

Av Emme - 9 mars 2013 11:43

Hejsan svejsan.
Idag har jag inte gjort så mycket
mer än att tittat på tv och chillat lite.
Jag har såååå tråkigt.
Jag kommer inte på ngt att göra så jag får väl skriva lite här nu för det va läbge sen.
Jag har studiedag på den längsta dagen på skolan som är på måndag jippi!!
Sen på onsdag slutar vi 12:55 det gör vi var fjärde onsdag.
Jag kommer inte på ngt som jag.kn skriva så jag får väl säga kram och hejdå <3

Av Emme - 7 mars 2013 07:07

Hej!
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag.
Min data är ju på lagning så det är inte så enkelt och min mammas data är alltid upptagen.
Vi är familjen datanörd.
Jag kommer inte skriva så mycket på bloggen för jag har mycket läxor aå när jag hinner kommer det nytt/nya inlägg.
Måste gå hejdå! Kramiz <3

Av Emme - 4 mars 2013 19:18

Hej och frörlåt.

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag.

MIn data är inne på lagning så jag kan antigen skriva på mammas data

eller på min mobil och det är jobbigt att skriva på mobilen

och mammas data är alltid upptagen.

Just nu dricker jag oboy!!!

Det har varit väldigt skönt väder här i lilla byn Tyringe.

Jag har varit i skolan som vanligt.

Jag kan ju berätta vad jag har gjort i helgen.

I fredags sov jag över med Tilda.

I lördags var vi och shoppa.

I söndags var vi i kr-stad.

NU kommer jag inte på ngt mer....JOOOO

VÄRLDENS BÄSTA KILLE GICK VIDARE TILL FINAL I LÖRDAGS.....ROBIN STJERNBERG  

Nu måste jag gå och dricka upp min oboy  

Presentation

hejhej det är jag som är emelie, o i min blogg kommer du hitta en massa roliga o konstiga saker, läs och njut :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards