eemmee-01

Alla inlägg under februari 2013

Av Emme - 28 februari 2013 19:18

Hej!

Igår glömde jag göra ett nytt innlägg.

Förlåt  

Jag hann inte för jag va med min bästis tilda och så gjorde vi

läxorna.

Vi har rätt så mycket läxor.

Men iaf...

Idag har jag varit i skolan och det va rätt så roligt idag.

Det va nog första gången vi har fått så god mat idag.

Det blev pommmmeeeessss!!!! 

Det är den bästa maten vi har ätit där.

Jag och Tilda har bestämt att vi inte ska äta så mycket köttfärs 

nu när den där grajsimojsen med hästkött håller på.

Men nu måste jag gå/// Kram & Puss 

Av Emme - 26 februari 2013 19:18

-Hej hej bloggen!!!
JJag tänkte berätta lite om mig själv och lite sånt och sen blir det

Kanske ngt=något annat.

Namn - Emelie

Ålder - 12

Födelsedatum - 15/2

Bästis - Tilda blogg: ttiillddaa-01.bloggplatsen.se,ida och engi  

Favo mat - Taco och pommes  

Intressen - Sitta vid datan , va med kompisar och lite sånt

Bor - Tyringe

Jaaa men det va det jag kom på nu kanske kan skriva mer någon

annan dag.

Men jaja!!

Iadg har jag varit i skolan ( somvanligt ) men det va ingen

vanlig dag idag för vi fick en ny i vår klass hon heter Engi

och hon är jätte snäll.

Imorgon har jag då skola och då ska vi ha gympa.

Vi slutar 13:50 och då kommer det kanske ett nytt inlägg

ungifär vid den tiden eller senare.

Just nu sitter jag i min bäddsoffa och sitter vid datan.

( jag är en datanörd )

Jag,Tilda och Engi kanske ska va imorgon  

Jag bara längtar att få va med Engi.

Hon pratar inte svenska så vi får prata engelska så gott vi kan.

Vi är duktiga på det men kanske inte jätte.

Idag har jag varit med Ida och Tilda hemma hos Tilda.

Vi bakade kolakakor,chillade och spelade på mobilerna,

JOOO......Vi har också åkt/kört spark om ni vet vad det är.

Men när jag kom hem efter jag hade ätit kvällsmat fick jag ont i

huvodet så jag har fårtfarande lite ont men inte mycket  

Det är inte skönt kan jag säga.

Men jaja nu måste jag gå HEJDÅ  /// KRAM & PUSS!!

Av Emme - 25 februari 2013 17:27

  Så här blev det när jag och min syrra Nellie gjorde blindsminkning

på varandra.

Vi ser galna ut båda två  

Jag kommer skriva på bloggen lite senare för nu måste jag gå ner och

försöka ta bort detta.

Bye Bye//Kram  

Av Emme - 24 februari 2013 21:15

Förlåt jag glömde lägga ut bilder för min mamma fyllde år och pappa behövde hjälp att städa och lite sånt men jag kanske gör det imorgon på morgonen om jag inte glömer.
Måste gå bye bye//kram

Av Emme - 24 februari 2013 15:10

Hej bloggen!!

Jag har inget att göra så jag tänkte att jag skulle

lägga ut några bilder på mig och min lillasyster.

Jag kommer lägga ut en bild på mig när jag inte har

ngt smink eller där jag har gjort vid håret och en

där jag har gjort det.

Det kan ta en stund för jag lägger ut dom samtidigt

och sen kommer det några bilder på min syrra.

Ja men nu ska jag ta kort  ///Kram

Av Emme - 24 februari 2013 11:25

Hej bloggen!!

Igår när jag och elle var inne på elles rum och smsade på mobilerna

och så plötsligt hörde vi 1D musik från elsas lillasyrras rum.

Så vi gick in och kollade och då låg hon och sov.

Vi kollade var musiken kom ifrån och då kom det från hennes surfplatta.

Elsa gick ditt och stängde av musik men när hon skulle göra lössenordet

darrade hon så hon gjorde nästan fel hela tiden.

Vi sprang in på elles rum och där stannade vi i tre timmar och 

vi ville inte sova.   

Vi var livrädda men vi gick på toa och drack lite vatten men vi vågade 

inte gå själva så vi gick tsm.

Sen på morgonen när vi hade vaknat och vi skulle äte frukost

så sa hennes pappa att hans klocka hade stannat och då frågade

hennes mamma vilken tid och han svarade klockan kvart över två och den

tiden somnade vi.

Det va jätte läskigt.

Vi vågade inte släka lampan så vi sovde med den på.

På morgonen så va lampan släkt och då blev vi rädda men hennes mamma

hade släkt den.

Tillslut försökte vi sova och då somnade vi men va jätte rädda.

När vi berättade detta för elsas föreldrar så trodde dom först inte oss
 men nu tror dom oss.

Ni får tro vad ni vill för jag vet att några inte kommer tro mig men det

är sant ni kan själva kolla hennes blogg: my-life01.bloggplatsen.se.

Så då kan jag kanske skriva om ngt annat.

Undra om jag kommer vågga sova hos elle igen.

Jo nu ska jag prata om ngt annat litet. 

Jag och elle har badat i hennes bubbelpool och det va jätte rolgt.

Nu har jag inget mer att berätta hejdåååå!!!


Av Emme - 22 februari 2013 10:18

Hej hej bloggen!!

Jag har inget att göra så ja kanske kommer på ngt att skriva :)

MIn kusin är fårtfarande här.

Imorgon ska jag sova över hos Elsa BLOGG: my-life01.bloggplatsen.se.

Jag kommer inte på ngt att skriva...Jo ni kan kommentera ngt som

ni vill att jag ska göra här på bloggen.

Men om jag ska filma mig och lägga ut det här så kan

jag redan nu säga att jag får en jätte konstig röst när jag filmar.

Hmmmm......vad kan man skriva mer???
Jo jag kan prata lite om framtiden (2-3 mån)

Jag ska va med i talang jakten och antingen ska jag sjunga med min

bästis eller sjunga själv.

Jag gör det inte för att vinna eller att jag har en snygg röst för det

har jag inte utan jag gör det för att det är roligt.

Jag hoppas att det är många som våggar vara med som aldrig eller inte som inte våggar

för det är bara lite pinsamt i början sen när man kommer in i det så

så är det inte pinsamt längre  

Säg till om ni har skype för då kanske vi kan skypa lite ;)

Nu måste jag gå bye bye!!!///kram

Av Emme - 19 februari 2013 19:18

  Det här är jag och min kusin  

Han och min andra kusin måste kanskse sova här hela veckan.

Vi har varit ute och gått 5 ( snart sex ) gånger idag

Bra motion!!

Nästa gång ska vi gå klockan halv nio för dom har en hund som rastas.

Vi har haft roligt.

På lördag om dom stanar här så länge så ska vi kolla på mello.

På lördag kommer jag blogga om hur bra jag tyckte dom va.

Jag kan redan säga att Robin Stjernberg får 1000000000 poäng av mig  

Jag har träffat han i hässleholm.

Han har en fantastisk röst.

Han va min idol förra gången han va med i idol.

Mina bästa,snyggaste och allt annat är ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!!!  

Dom är allt.

Nu måste jag gå bye bye   //// Emme!!

Presentation

hejhej det är jag som är emelie, o i min blogg kommer du hitta en massa roliga o konstiga saker, läs och njut :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards