eemmee-01

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Emme - 1 februari 2013 17:41

Hej bloggen det va längesen jag skrv men nu kommer det lite!!

Idag har jag varit i skolan som vanligt.

Sen har jag vait hemma och så har jag varit och handlat lite.

När vi kom hem satte jag mig vid datan och så skrek min syrra

på mig att jag skulle gå ner och då gjorde vi egna pizzor.

Dom kommer nog bli goda.

Jag kanske bara kanske lägger ut en bild på dom sen.

När jag har ätit och gjort i ording mig ska jag på hockey med mina två

kompisar Skotte & Elsa.

Vi kommer ha jätte roligt.

Vi ska kolla på a-laget vs någon jag vet inte vilken jag skriver det kanske när jag kommer hem.

Imorgon ska jag sova över med världens bästa smilla och på morgonen (imorgon) ska vi

kolla på nr några killar i vår klass ska spela hockeymatch igen  .

Måste gå HEJDÅ!!  

Presentation

hejhej det är jag som är emelie, o i min blogg kommer du hitta en massa roliga o konstiga saker, läs och njut :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards