eemmee-01

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Emme - 16 februari 2013 20:57

   Så då har man kollat på Melodifestivalen.

Det fanns inga bra låtar tyckte jag  

Jag kollade på det med Elsa.

Hennes blogg hetter my-life01.bloggplatsen.se.

Nästa lördag ska jag och Elsa kolla på det igen och då ska

hon åka och kolla på genrepet  

Hon längtar jätte mycket tills på lördag.

Och nu sitter vvi inne på mitt rum och bloggar och smsar med killar  

Hon chattar med sin killkompis andre och jag med min pojkvän  

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!

Uggla gick vidare  

Inte för att vara elak mot er som tycker om henne men jag tycker

att hon suger  



Av Emme - 16 februari 2013 15:43

Jaha då sitter man i biosalongen och väntar till bion börjar.
Vi ska kolla pitch perfect.
Vi är fyra tjejer och alla har bloggar.

Presentation

hejhej det är jag som är emelie, o i min blogg kommer du hitta en massa roliga o konstiga saker, läs och njut :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards