eemmee-01

Alla inlägg under maj 2013

Av Emme - 11 maj 2013 13:49

Tja tja bloggen!

 

Idag har jag varit på dansen.

Vi tränade tills imorgon för då har vi upvisning på

tyrs hov klockan 3.

Kom gärna och kolla det hade varit kul   

Vi tränade från klockan 9-12.

Man blir väldigt varm i den gympasalen.

Vi dansar till 3 olika sånger 1. Amazing 2. Lala love & 3. Gangnam Style.

Vi är två olika grupper som dansar.

 

Nu sitter jag här i soffan och bloggar och har skit tråkigt men 

en sak är bra....min mormor kommer hem från BOSNIEN     

Av Emme - 10 maj 2013 10:00

Kolla gärna in mina videos på youtube.

Kommentera eller fråga gärna något både här på 

bloggen och på youtube.

Om ni vill kolla ska ni söka på Emelie Karlsson.

Jag har inte lagt ut någon video på ett tag för min webkamera på datan

funkar inte och det är något fel på kamerorna men jag hålllleeerrr på med en nu

som snart är klar ska bara redigeras lite.

HEJDÅ  


Av Emme - 10 maj 2013 09:36

 Så har ser han ut på Icarly.  


Här är Nathan Karl Kress.

Han föddes den 19 november 1992 i Glendale, Kalifornien.

Han är en Amerikansk skådespelare.

Han är kasnke mest känd för sin roll Fredward "Freddi" Benson i tv serien 

Icarly som sänds på Nickelodion.

  Så här ser han ut nu.




Det var allt jag vet om Nathan Kress.

Jag vet interiktigt när nästa kändis kommer  för jag har fullt upp helgen så jag tror

att nästa kommer någon gång nästa vecka HEJDÅ!

Av Emme - 9 maj 2013 22:39

Jag skriver om en kändis eller ett band eller ngt sånt imorgon puss och kram!
Godnatt sov gott & dröm sött <3

Av Emme - 9 maj 2013 20:59

Hejsan!!!
På onsdag ska alla tre fomorna och en fyra åka till Genrepret till eurovision song contest ( stavning ).
Fy vad jag längtar.
Visa säger att Robin Stjernber ska vara där och visa säger att han inte ska vara där.
Jag vet inte om han ska eller inte men det får vi se på onsdag.
Vi vann biljetter när vi gjorde en teckning om hur vi ville att framtiden skulle vara.
Vi trodde faktiskt att vi inte skulle vinna men det gjorde vi så det är jätte bra.
Men nu kommer jag inte på vad jag ska skriva så GODBAY!!

Av Emme - 9 maj 2013 18:49

Då är man ute och ligggeerr i hängmattan.
Det är rätt varmt men ingen sol.
Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle skriva om en kändis men det gör jag lite senare för jag gar precis kommit hem från sölvesborg och jag är skir tröt.
Nu måste jag gå hejdå!!

Av Emme - 9 maj 2013 14:35

Hejsan!

Det var ett tag sen jag bloggade men nu så ska jag bräna fingrarna av mig.

Jo idag är jag i Sölvesborg med Elsa ( blogg: my-ife01.bloggplatsen.se ).

Jo så här ar det....Elle gav mig ett förslag som jag kunde göra på bloggen som

hon också gör på sin blogg.

Det är att skriva fakta om kändisar t.ex skådisar,sångare,band osv.

Så det ska jag också göra så jag har ngt att skriva på min blogg  

Så jag ska börja i nästa inlägg.

HEJDÅ!!  



Presentation

hejhej det är jag som är emelie, o i min blogg kommer du hitta en massa roliga o konstiga saker, läs och njut :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards