eemmee-01

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Emme - 9 april 2013 16:59

Hej!!

Jag har såååå tråkigt jag tänkte berätta lite om igår och imorgon.

IGÅR:

Igår var jag med en kompis ida .

Vi var hemma och chillade sen åt vi spageti och köttfärssås. ( stavning )

Efter en stund när vi hade vilat var vi ute och gick.

Vi gick först till tyrs hov för hennes syster barn var där på brottning

och hon ville säga hej.

När vi kom in var där en tjej som går i vår klass som också var på brottning.

När brttningen var slut tog vi följe för vi skulle gå till hemköp och handla dricka.

Men .... innan vi gick till hemköp gick vi hem till henne ( kompisen då ) och kollade

på hennes kattunge den var as söt.

Först trode vi inte på henne men det var det.

Efter det gick vi till hemköp och då köpte jag ett choklad och Ida köpte två små

chipspåsar och en coca cola ( burk ) för bara 2 kr det är as billigt.

Sen efter vi hade varit där gick vi hem.


Imorgon:

Imorgon ska jag till skolan som vanligt.

Först har i simning och sen bild..

Vi har 20 min på oss att duscha,klä på oss och sminka oss och sen ska

man gå hela vägen till skolan.

Vi harr gympa,simning och skridskor på tyrs hov fast nu har vi ju inte skridskor längre.

Vi har simning nu 3 onsdagar i rad sen har vi vanlig gympa på frdagar.

Vår bild lärare är as hård hon gnäller för det lilla minsta.

Nu måste jag gå HEJDÅ   




Presentation

hejhej det är jag som är emelie, o i min blogg kommer du hitta en massa roliga o konstiga saker, läs och njut :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards