eemmee-01

Alla inlägg under juni 2013

Av Emme - 30 juni 2013 18:55

Det blev bara 3 stycken för det funkar inte

som jag vill.

Det kommer kanske fler senare.

ALLA är tagna i sölvesborg!!


 

 

 

Av Emme - 26 juni 2013 19:39

Jaha då stack nästan precis farfar,Christel och farbror Robin hem igen. Det var trevligt med lite folk i husvagnen. På youtube får ni gärna prenumerera,gilla och kommentera och kolla på videona också.
Puss och kram <3

Av Emme - 24 juni 2013 23:50

1. Har du ett mellannamn? Svar:

2. Vad är ditt favrit ämne i skolan? Svar:

3. Vilken är din favoritdryck? Svar:

4. Vilken är din favorit låt just nu? Svar:

5. Vilka namn skulle du ge dina barn? Svar:

6. Deltar du i någon speciell sport? Svar:

7. Favorit bok? Svar:

8. Favorit färg? Svar:

9. Favorit djur? Svar:

10. Favorit parfym? Svar:

11. Favorit högtid? Svar:

12. Har du gått ut gymnasit? Svar:

13. Har du någonsin varit utomlands? Isåfall hur många gånger? Svar:

14. Talar du något annat språk? Svar:

15. Hur många syskon har du? Svar:

16. Vilken är din favorit affär? Svar:

17. Favorit resturang?

18. Tycker du om skolan?

19. Favorit youtube guru? Svar:

20. Favo film? Svar:

21. Pc eller mac? Svar:

22. Vad har du för typ av mobil? Svar: 

23. Favo tvserie? Svar:

24. Hur lång är du? Svar:


Jag tog frågorrna av en annan som jag inte kommer ihåg vad hon heter!

#puss #godnatt #girl #bloggplatsen #smink #mode #sommar #jordgubbar #kram 

#hejdå #hashtagga #du #också 

Av Emme - 24 juni 2013 17:49

Hej!

Nu tänkte jag skriva om va jag har gjort dom här tre dagarna.

Lördag, söndag ch måndag.


Lördag:

Elsa och Alice kom till Sölvesborg så vi va då.

Vi badade, var lite på lekplatsen, var inne och pratade och

sen åt vi.

( Jag kom inte på riktigt allt vi gjorde )


Söndag:

Igår så gjorde vi nog inte jätte mycket under förmiddagen.

Men sen så kom Tindra och då satt vi inne och pratade lite sen

stack vi och fiskade lite i regnet.

Sen när Elsa skulle gå ut i vattnet för att ta fiskarna som var litte längre ut

så var det kviksand då hon sjönk ner en liten bit så hennes shorts blev lite blöta.

Jag fick spinga i och hjälpa henne upp och då skrattade vi alla.

Sen så skulle jag och Alice gå och fråga våra föreldrar om vi fick bada.

När vi kom fram skulle vi äta ppannkakor så då fick vi ringa elsa och säga att dom skulle komma.

Men då skulle tydligen Tindra hem så vi fick äta pannkakorna själva.

Sen när vi hade ätit upp/klart gick vi och badade.

Det blåste rätt mycket.

När vi hade badat ett tag skulle vi pröva att hoppa i med foppatofer och

det var jätte kul men det var svårt att komma upp så pröva det inte hemma eller ngn stanns.

Sen så kasta vi ut tofflerna i vattnet och då kom Elsas toffel jätte långt bort så hon fick

simma fårt men sen när hon skulle simma tillbaka så årkade hon inte hela vägen så jag

och alice fick hjäpa henne.

Sen kom elsas pappa och hämta oss och då skulle vi hem och äta.


Måndag:

Idag var vi jätte lata och gick upp klockan 12-12.30 ch då fick vi gå

och fixa oss och sen skulle jag gå hem och äta frukost/middag.

Sen åkte elsa och alice hem.

Efter det cyklade jag och mamma till Netto och handlade och sen hit igen.

Och när jag kom hem satte jag mig vid datan och sen gjorde jagg videon som ska

ut på youtube.

Och nu sitter jag här.


Puss HEJDÅ  

Av Emme - 22 juni 2013 23:33

Idag har jag varit med Elsa & Alice.
Det var jätte roligt.
När vi var och badade vid en bryga så skulle jag låtsas kasta i Elsas tröja i havet och då tappade jag den och då fick hon springa och hoppa ner och hämta tröjan. ( Jag hann intr hämta den för jag skratta ihjäl mig )
Sen när hon kom upp från havet stod vid på brygan och skrattade.
Och sen kasta elsa ner min tröja i vattnet och då fick jag göra lika dant och så skrattade vi igen.
Vi hade roligt hela dagen och skrattade för det mesta!!!!
Pöss hejdå <3

Av Emme - 18 juni 2013 15:44

På torsdag fyller syrran 6 år och det ska bli kul med lite kalasssssss och sen på tisdag den 25/6 kommer världens bästa kompis Tilda och ska campa med mig jippi :D

Av Emme - 16 juni 2013 19:06

Regn regn ge dig av kom igen en annan dag!!!!!!!

Av Emme - 14 juni 2013 10:01

  Dålig bild på mig! 

Har skit tråkigt......  

Presentation

hejhej det är jag som är emelie, o i min blogg kommer du hitta en massa roliga o konstiga saker, läs och njut :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards